maandag 18 november 2013

spionage

Inmiddels zijn mijn blogs meer dan 50.000 keer bezocht. Dat kan allemaal door dezelfde persoon zijn, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Iedere keer als er een blog wordt gelezen gaat de teller omhoog. Als ik kijk naar het gemiddelde aantal lezers per blog kom ik uit op 380 per blog. Dit is wel heel veel en meer dan ik ooit had kunnen bedenken.
Nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat de blog over Victor ruim 4000 keer bekeken is. Als ik deze eruit haal wordt het gemiddelde flink gedrukt en komt dit uit op 355. Nog steeds waanzinnig veel. 

Prettig om te weten, maar ik koop er natuurlijk niets voor. Het is wel fijn dat er lezers zijn en dat zij de blogjes schijnbaar leuk vinden. Bijna dagelijks zijn er 75 lezers die al voor 9 uur de blog hebben gelezen. Gezellig een verhaaltje van Koen bij ‘t ontbijt. Zoveel aandacht heb ik voor de klas nooit gekregen. Als ik om half negen begin met lesgeven moet ik vooral eerst zorgen dat de dames en heren leerlingen wakker worden. Tegen de tijd dat het zover is, is de eerste les al voorbij.

Overigens heb ik mijn twijfel of de blogs inderdaad 50.000 keer gelezen zijn. 44.443 hits komen uit Nederland, de overigen uit de gehele wereld. Dat kan uiteraard want diverse mensen lezen de blogs ook als ze met vakantie zijn en ik heb een paar fans die in het buitenland wonen. Toch wil ik graag spionage uitsluiten dus vraag ik bij deze of mijn Amerikaanse fans (goed voor 1.500 hits) en Russische fans (450 hits) zich bekend willen maken. Na publicatie heb ik binnen vijf minuten minimaal drie Amerikaanse bezoekers.Het idee dat de blogs gelezen worden door de geheime diensten is beangstigend. Of eigenlijk gewoon erg grappig?

1 opmerking:

  1. Мы предлагаем Вам полный спектр услуг по созданию и поддержке веб-сайтов Вашей организации. Мы создаём сайты, которые призваны выполнять определённые задачи, и мы создаём их так, чтобы эти задачи решались наиболее эффективно.
    Сайты, сделанные нами, имеют простой и понятный интерфейс, профессиональный программинг, интересный и сочетающийся с Вашим видом деятельности дизайн, который облегчает работу посетителям.

    BeantwoordenVerwijderen