maandag 9 december 2013

verstopt

Daar is ie dan, de lang verwachte verstopping. Inmiddels al tweeënhalve week geen ontlasting gehad. Dit voelt erg onplezierig. De buik doet pijn, waarvan weet ik niet meer. In ieder geval ook van de verstopping. Ik neem iedere dag dag twee ontlastingpoeders, maar die werken vooralsnog niet. Dit weekeinde kreeg ik iets nieuws. Microlax. Een tube met een lange spuit eraan. Het is de bedoeling om deze anaal in te brengen, dan leeg te spuiten en vervolgens zo lang mogelijk de billen tegen elkaar houden, zodat de vloeistof naar binnen kan dringen. Dit is bijna onmogelijk. Het liggen op mijn buik is sowieso al een pijnlijke ervaring, met al die bobbels in mijn buik. Toch is dit half noodzakelijk om dat ding op de gewenste manier binnen te brengen. Tevens zijn de spieren, voor zover ze nog aanwezig zijn er zo op getraind om zaken vanuit de anus naar buiten te krijgen, en dus niet naar binnen. Je ligt dus als het ware erg onnatuurlijk te liggen voor het goede doel. Concentreren, niet toegeven aan last en vooral doorzetten. Een kwartier is erg lang. Doorzetten, vooral doorgaan. Laat je vooral niet leeglopen, het moet naar binnen, in plaats van naar buiten. Probeer er een stop in te doen, denk aan iets leuks. Dat laatste moet je vooral niet doen, want dat ontspant en bij ontspanning gaat het de verkeerde kant uit. Zelden ervaren dat een kwartier zo lang kan zijn.

Helaas heeft het niet gewerkt. Misschien ga ik morgen maar smeken om een klysma om de darmen schoon te krijgen. Sommigen gebruiken dit voor seksueel genot (klysmafilie), lees ik op wikipedia. Hier kan ik me helemaal niets bij voorstellen. Wikipedia vooral niet geloven. Klysma toch nog maar een dagje uitstellen, denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten