maandag 14 oktober 2013

zondag

Zondag
Het regent. Het regent de hele dag. Het regent voor mijn gevoel al dagen en het schijnt nog nooit zo geregend te hebben. Nu hou ik van regen, http://koenschellekens.blogspot.com/2013/06/regen.html maar deze regen schijnt historisch te zijn. Het kan mij nauwelijks boeien. Ik ben blij met de regen en nog blijer dat ik er niet door hoeft.

Gisteren vierde ik mijn 50e verjaardag voor de afdeling Amersfoort. Het was erg gezellig. Lekker met Jacco muziek gemaakt, door de buren toegezongen en zeer vele en diverse cadeaus ontvangen. Met alle respect voor iedereen, er waren er twee die eruit sprongen.

Ten eerste kreeg ik het badschuim weer terug. Het is inmiddels de derde keer dat ik deze mag ontvangen. Het badschuim is een soort van doorgeefcadeau, voor als je echt niet weet wat je moet geven. Ik heb dat ding al twee keer doorgegeven, binnenkort zal ik weer een gelegenheid vinden om er vanaf te komen.

Het creatiefste cadeau kreeg ik van mijn collega’s: een workshop kantklossen gekregen voor het hele gezin. Mijn blogs worden goed gelezen.  http://koenschellekens.blogspot.com/2013/08/kantklossen.html  Ik heb begrepen dat de dochters Jip en Fee nog niet geheel weten of ze dit cadeau echt leuk vinden, ik in ieder geval wel.

Vandaag was een echte ouderwetse zondag. Ik heb zo goed als niets gedaan. Ik heb uiteraard de feestruimte nog even opgeruimd, maar daarna helemaal niets. Ik heb heerlijk in bed gelegen, een beetje bijkomen van een zware dag en nagenoten van een gaaf feest. Naar de regen liggen luisteren en een paar uur naar slechte televisie gekeken. Heerlijk. Helemaal niets. Morgen is er vast een productievere dag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten